ارز فگ چیست؟ چگونه feg را بخریم؟

5/5 - (1 امتیاز)

امروز در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از داغ‌ترین ارزهای دیجیتال این روزها بپردازیم. ارز feg، نام رمزارزی است که نظر افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده و یکی از موضوعات ترند کریپتوکارنسی است. در این مقاله بررسی خواهیم کرد که ارز feg (فگ) چیست، هدف از ایجاد فگ چیست، ویژگی های ارز فگ چیست؟ از کجا فگ را تهیه کنیم، قیمت آن را بررسی خواهیم کرد و در انتها در مورد آینده آن صحبت می‌کنیم. پس در ادامه همراه حامی سرمایه باشید!

پیش از شروع مقاله، باید خاطر نشان کنیم که شما با شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد، می‌توانید تمام ارزهای دیجیتال را خود از نظر بنیادی و تکنیکال بررسی کرده و ارزهای دیجیتال مناسب را شناسایی کنید. در این صورت است که می‌توان معامله‌های سودمندی در بازار انجام داد.

معرفی ارز دیجیتال Feg

دنیای ارز دیجیتال به واسطه ارتباطی که با زندگی مردم ، اقتصاد و تکنولوژی برقرار کرده است، همواره در حال پیشرفت و توسعه می باشد. یکی از پروژه هایی که در سال ۲۰۲۱ به صرافی بایننس  اضافه شد پروژه ارز دیجیتال  feg می باشد. ارز دیجیتال feg  با نام اصلی (feed every gorilla )( به هر گوریل غذا دهید )وارد صرافی بایننس شد.

یکی از اهداف اصلی این ارز دیجیتال: حمایت از حقوق حیوانات می باشد این ارز  همانطور که گفته شد در سال ۲۰۲۱ بر روی بلاکچین اتریوم و شبکه هوشمند بایننس منتشر شد. شعار اصلی این سهمBe the Future of DeFi می باشد و همانطور که از شعار اعلام شده توسط این شرکت بر می‌آید هدف اصلی آن، اصلاح و توسعه  DeFi می‌باشد.

شرکت تولیدکننده این توکن اهداف متفاوتی از ارزی که آن را  ارائه کرده است دارد. از جمله این اهداف امنیت و سیستم پاداش دهی بهترمی باشد. این سیستم پاداش دهی بهتر که جز یکی از اهداف اصلی این شرکت می باشد باعث شده است که علاقه تریدر ها و هولدر های بلندمدت به این ارز بیشتر شود.

اما یک نکته که درباره این توکن تازه وارد باید به آن توجه کنیم این است که این ارز یکی از میم کوین ها می باشد و برای معامله در آن باید با احتیاط بیشتری عمل کنیم. چون از پشتوانه محکمی برخوردار نیست.

تعداد کل توکن های ارایه شده : 100,000,000,000,000,000

استاندارد توکن: BEP 20

زمان لانچ شدن ارز: 3 می 2021

ارز feg

پروژهFeg  در دنیای ارز دیجیتال به چه منظوری ایجاد شده است ؟

همانطور که در بخش پیش نیز گفته شد اهداف سازندگان توکن feg شامل سیستم پاداش دهی بهتر، کاهش gas  معاملاتی و همچنین ایجاد امنیت بیشتر برای تریدرها می باشد. جالب است بدانید که بخشی از درآمدهای حاصل از معاملات ارز دیجیتال feg توسط سازندگان آن برای حمایت از حیوانات و همچنین امور خیریه صرف می‌شود.

چگونه ارز فگ را بخریم؟

نکته اولی که درباره خرید و فروش این ارز باید متذکر شویم این است که: امکان خرید و فروش مستقیم ارز Feg برای ما وجود ندارد و  به همین دلیل است که ما در ابتدا باید یک ارز معتبر همچون بیت کوین خریداری کنیم سپس آن را به کیف پول خود در صرافی هایی که ارز Feg را معامله می‌کنند، منتقل کنیم و آن را با ارز Feg مبادله کنیم.

چند راه برای خرید توکن وجود دارد شما می توانید از صرافی غیر متمرکز پنکیک سوآپ که روی بایننس فعال است و یا صرافی یونی سواپ  در شبکه اتریوم اقدام به خرید ارزهای همچون بیت کوین ،تتر، اتر و … کنید سپس از طریق سایت و یا صرافی هایی که این ارز را ارائه می‌کند و خرید و فروش در آنها صورت می‌گیرد مثل بیت پین دارایی‌های خود را به آن منتقل کرده و به جای آنها ارز feg  را دریافت کنید.

ویژگی‌های ارز دیجیتال Feg

همان‌طور که گفتیم این ارز دیجیتال پروژه‌های دیفای می‌باشد. به این معنی که به هیچ نهاد و بانکی متصل نیست. از جمله ویژگی‌های این سیستم این است که افراد به تمام دارایی‌های خود دسترسی دارند و هیچ واسطه ای همچون بانک‌ها و دادگاه‌ها در امور این ارز دخالت نمی‌کند. قرار گرفتن این ارز دیجیتال در پروژه دیفای باعث می‌شود که، هیچ فرد حقوقی و حقیقی در امور این سهم دخالت نکند.

یکی از ویژگی های این ارز دیجیتال خاصیت ضد تورمی آن می‌باشد. که به علت تدابیر اندیشیده شده توسط ایجاد کننده های آن در هنگام لانچ کردن این توکن می باشد.  به این صورت که همواره بخشی از مالیات اخذ شده از معاملاتی که در این سهم صورت می‌گیرد به هولدر های آن برگردانده می‌شود که این اشتیاق این افراد برای نگهداشتن ارز افزایش می دهد. همچنین درصد دیگری از تراکنش صورت گرفته در فرآیند توکن سوزی از بین می‌رود.

سرویس های عرضه شده در قالب ارز فگ

حال در این قسمت می خواهیم به برخی از سرویس‌های ارائه شده در قالب ارز فگ بپردازیم. تاکنون ۴ سرویس در قالب پروژه ارز دیجیتال Feg ارائه شده است که اختیارات و آپشن های مفیدی را در اختیار تریدرها و کسانی که می‌خواهند با این ارز آشنا شود گذاشته است.

Fegex

سازندگان این ارز دیجیتال برای کاهش مشکلات تریدرهای آن در سایر اپلیکیشن های معاملاتی مانند یونی سواپ اقدام به ساخت و راه‌اندازی یک اپلیکیشن تریدینگ به نام fegex  که تریدرها  به راحتی می توانند معاملات خود را در ارز Feg در این اپلیکیشن انجام دهند.

در بعضی از مواقع صرافی گس معاملاتی افراد را به آنها باز می گرداند که این باعث بیشتر شدن تمایل تریدرها به معامله کردن در این ارز می شود و همچنین تریدرها می توانند با مقدار بسیار کمی مالیات در این اپلیکیشن ترید های خود را انجام دهد.

این اپلیکیشن تحت حمایت و ساپورت بلاکچین اتریوم و صرافی بایننس می باشد. همچنین صرافی در حال برنامه‌ریزی برای پشتیبانی از صرافی‌های دیگر همچون فانتوم می‌باشد از مزیت های دیگری که این اپلیکیشن برای تریدر ها دارد این است که فرد می‌تواند در ازای استیک کردن این ارز دیجیتال به درآمدزایی بپردازد.

ارز فگ

رپد کردن توکن

در بازار ارز دیجیتال هر ارز بر روی یک شبکه بلاکچین خاص لانچ میشود  و امکان انتقال آن از شبکه به شبکه دیگر وجود ندارد اما یکی از قابلیت‌هایی که پروژه Feg دارا می‌باشد و اختیار آن را به تریدر ها  می دهد این است که می‌توان ارز خود را با مقدار کمی تغییرات از یک شبکه به شبکه دیگر منتقل کنند.  پس شما می توانید با شرکت در پروژه این ارز  دیجیتال، ارز خود را در بین بلاکچین های خاص انتقال دهید .

Fegtrack

نرم افزار دیگری که در این پروژه در اختیار تریدرها قرار داده شده است fegtrack می‌باشد.

ابتدا می‌خواهم در مورد آپشن‌ها و امکانات پایه این نرم افزار که در اختیار تریدرها قرار داده است برای شما صحبت کنم:

یکی از امکاناتی که این اپلیکیشن دارد این است که افراد می‌توانند به تمام اخبار و توییت ها و برنامه های جدیدی که توسط این پروژه ارائه شده است دسترسی پیدا کنند و از امکانات اختصاصی ترین اپلیکیشن این است که به هولدرهای بلندمدت این ارز دیجیتال این امکان را می‌دهد که اطلاعات مفیدی را پیرامون ارزی که می‌خواهند برای طولانی مدت در اختیار داشته باشند به دست بیاورند.

از جمله این اطلاعات می توان به ارزش ذاتی توکن، تعداد توکن‌های در گردش و میزان توکن های سوخته شده و موارد دیگر به صورت آنلاین و در لحظه می باشد.

Feffaucet

یکی دیگر از برنامه‌های ارائه شده توسط این پروژه می باشد. هدف اصلی از ارائه این برنامه ترغیب دیگر تریدرها به استفاده از ارز دیجیتال Feg می باشد. این ترغیب از طریق و روش‌های متفاوتی صورت می‌گیرد که یکی از این روشها اهدای جوایز به کسانی میباشد که برای اولین بار در این ارز می کند.

مهم‌ترین برنامه‌های گذشته و آینده پروژه Feg

هر ارزی که برای اولین بار در بازار ارز دیجیتال لانچ می‌شود باید یک نقشه راه (road map) داشته باشد این نقشه راه تعیین کننده برنامه‌هایی می باشد که سازندگان این ارز دیجیتال قصد دارند در آینده به انجام برسانند. نقشه راه می‌تواند یک معیار مهم برای تعیین ارزش ذاتی و اعتبار پروژه باشد.

در نسخه قدیمی‌تر ارایه شده برای این ارز دیجیتال تمام پروژه های فصلی و سالانه شرکت تاسیس کننده این ارز دیجیتال، نمایش داده می‌شد اما در نسخه آپدیت شده فقط به برنامه های  انجام شده فعلی و آینده بسنده کرده است .

در ابتدا تعدادی از برنامه‌هایی که توسط این کمپانی تاکنون انجام شده است را ذکر می کنیم:

  • لانچ شدن در یونی سواپ;
  • ایجاد رابطه کاری با TRY finance ; Dogira ; PASA؛ Gold far؛ FOMO
  • تاسیس کمپین های تبلیغاتی ;
  • راه اندازی برنامه های FEGTRACK در برنامهgoogle play برای اندروید و همچنین تاسیس نسخه ی وب آن/ ساخت برنامه ;Fegshop
  • نسخه بتا Fegex در سواپ;
  • فروش NFT;
  • ایجاد استخر برای این توکن در Gold farm;
  • لانچ شدن در صرافی Feg lottery;
  • راه اندازی و تست FEGex;
  • ایجاد ابزارهای معاملاتی بیشتر

برنامه های فعلی:

1) افزودن سوآپ مستقیم در ;Fegex

2)ایجاد رود ;Feg

3) کار بر روی نسخه ثانویه اپلیکشن های ;Fegstate . Fegshop. Fegchart

برنامه های پیش رو:

1)ایجاد اولین توکن در اسمارت دیفای;

2)ارائه نسخه دوم اپلیکیشن های ذکر شده;

3)طراحی روابط کار جدید در ;Fegex

4) توسعه و گسترش اکوسیستم توکن;

چگونه ارز فگ را بخریم

قیمت ارز دیجیتال Feg

حال می خواهیم کمی در مورد قیمت این ارز دیجیتال و چارت و مسائل تکنیکال آن صحبت کنیم. این ارز در بازار امروز با قیمت $0.000000002498 معامله می‌شود .که نسبت به دیروز ۹۷ صدم درصد ریزش داشته است.

همانطور که در چارت این سهم مشاهده می کنید و مشهود است، این سهم نسبت به سقف قیمتی خود ریزش بسیار زیادی را تجربه کرده و هم اکنون در کف قیمتی و بر روی یک حمایت محکم و معتبر در حال معامله می باشد. انتظار می‌رود در حوالی این قیمت یا چند درصد پایین تر از آن سهم با استقبال خریداران و ورود حجم بالایی از پول روبه‌رو باشد که باعث رشد قیمت سهم و پاسخگویی به حمایت کف قیمتی آن می‌شود.

همچنین در اندیکاتور مکدی این سهم خط مکدی خط سیگنال را به سمت بالا قطع کرده، که با توجه به حجم هایی از ورود پول در چند روز اخیر می‌تواند نشان دهنده این باشد که سهم در چند روز آینده به حمایت معتبر خود در کف قیمتی پاسخ می دهد و با رشد قیمت همراه خواهد شد.

آینده ارز Feg چگونه تحلیل می‌شود ؟

با توجه به تاریخچه این ارز دیجیتال منتقدان این ارز دیجیتال معتقد هستند که در چند سال گذشته این ارز نتوانسته است که موفقیت چشم‌گیری را به دست بیاورد.

با توجه به پشتیبانی ضعیف تکنولوژی و نقشه راه نسبتا ضعیفی که توسط ارائه کنندگان این ارز معرفی شده است. تعداد بسیار زیادی از منتقدان امید چندانی به آینده این سهم  ندارد اما با توجه به قیمت کنونی سهم و ضررهای بسیار زیادی که تاکنون متحمل شده است برخی از دیگر از تحلیلگران آن اعتقاد دارند که این سهم می‌تواند تا چند سال آینده رشدی ۱۰۰ درصدی را تجربه کند.

مطالب گفته شده نشان دهنده این می باشد که، این ارز نوظهور از بنیاد و فاندمنتال خوبی برخوردار نمی باشد به همین دلیل است که تعداد بسیار زیادی از تریدرها برای ترید کردن در این سهم با تردید روبرو شده‌اند.

پیش بینی قیمت ارز feg تا پایان سال ۲۰۲۲ : ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۵ دلار

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال feg تا پایان سال ۲۰۲۶ : ۰٫۰۰۰۰۰۰۱ دلار

پیش بینی قیمت ارز فگ تا پایان سال ۲۰۲۸ : ۰٫۰۰۰۰۰۰۲۲ دلار

ارز Feg  در کدام صرافی ها است؟

همانطور که در مطالب قبلی نیز گفته شد دو تا از مهمترین و معتبرترین صرافی هایی که شما می توانید برای خرید و فروش این ارز دیجیتال از آنها استفاده کنید صرافی های یونی سواپ و پنکیک سوآپ می باشد که بر روی بلاکچین اتریوم در حال فعالیت می باشد.

اگر  شما قصد معامله کردن از طریق صرافی یونی سواپ را دارید، باید خود را برای پرداخت مالیات های بسیار زیاد به ازای هر ترید آماده کنید البته همانطور که گفته شد برنامه‌های ارائه شده توسط خود کمپانی این ارز دیجیتال نیز می‌تواند بستر مناسبی برای ترید کردن آن باشد.

چگونه ارز فگ را بخریم؟

سخن آخر

همان طور که در این مقاله با ارز دیجیتال  feg آشنا شده اید باید سعی کنید که نحوه تحلیل ارزهای دیجیتال را هم بشناسید، تا بتوانید سرمایه‌گذاری سودمندی داشته باشید اگر شما به اطلاعات و آگاهی خود در این زمینه افزوده نکنید، ممکن است تمام سرمایه خود را از دست داده و متحمل ضرر و زیان بسیاری شوید همچنین نکته مهم دیگری که در این مقاله باید به آن توجه می‌کردیم این است که قبل از خرید و فروش هر سهم و هر ارز دیجیتالی از بنیان و فاندمنتال سهم اطلاعات کافی را کسب کنید.



source https://hamisarmaye.com/feg/

Comments

Popular posts from this blog

دامیننس بیت کوین چیست و چه ارتباطی با سهم بازارش دارد؟

معرفی بهترین کارت گرافیک برای ماینینگ در 2022

نواتار (Novatar) ⚡هویتی جدید در دنیای NFT ها