همه چیز در مورد ایردراپ ترک (terk)

به این postامتیاز دهید

با توجه به شرایط خاصی که ارز ترک در فضای مجازی به وجود آورده، توانسته تعداد زیادی از افراد را به خود جذب کند و علاقه مندان بسیار زیادی داشته باشد. که بیشتر این علاقه از ایردراپ ترک نشأت می گیرد و به طور مداوم در حال بیشتر شدن است. اما همانطور که همه ما می دانیم این ارز دیجیتال حقیقتی تلخ پشت خود دارد و آن از بین بردن تمامی سرمایه مردمی است که به آن اعتماد کردند.

می توانیم به طور قاطع بگوییم که این استراتژی یکی از استراتژی های کلاهبرداری رمزنگاری است. شاید شما با دیدن یک سری از بررسی های بد در مورد توکنterk شگفت زده شوید اما ما برای این سری از تحلیلات دلایل خاص خود را داریم به طور واضح نشان دهد این است که پروژه ترک کلاهبرداری است. در ادامه این مقاله برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این حوزه با ما همراه باشید.

نکته مهم این است که افراد باید حتما قبل از اقدام به تهیه یک رمزارز، تحلیل‌های لازم را در مورد آن انجام دهند، اگر این کار را بلد نیستید، ما در دوره ارز دیجیتال به شما صفر تا صد این موارد را  به صورت آنلاین آموزش می‌دهیم؛ همچنین درصورت علاقه‌مندی، می‌توانید در دوره حضوری آموزش ارز دیجیتال در مشهد شرکت نمایید.

اکنون به بررسی ایردراپ ترک و ارز terk می‌پردازیم.

ارز ترک چیست؟

این توکن یک ارز دیجیتال تازه به وجود آمده می باشد و یکی از ارزهایی است که در زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده. تاکنون میزان عرضه ترک توکن در مجموع 100000000000 است. ما این ارز دیجیتال را می توانیم یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز بدانیم. که تاریخ عرضه آن به سال ۲۰۲۲ در بازارهای جهانی بر می گردد.

این ارز دیجیتال در یک اکوسیستم تعبیه شده که بیشتر یک سیستم اشتراک گذاری هوشمند کاهش تورمی است.

یکی از مزیت هایی که میتوانیم برای این ارز دیجیتال نام ببریم این است که با هر تراکنش مجدد شما می توانید چهار درصد را به عنوان پاداش از طرف صاحبان ارز دیجیتال ترک به کیف پول خود اضافه کنید. در کل می توانیم بگوییم که هر فرد برای هر تراکنش ۴ درصد کارمزد دریافت میکند.

اقتصاد ترک توکن به دو عامل وابسته است:

  • ۴ درصد که از هر تراکنش انجام شده توسط کاربران به صندوق بازاریابی اضافه میشود.
  • ۴ درصد که با هر تراکنش بین دارندگان سهام توزیع می گردد.

ارز terk

 

ویژگی های ترک (terk)

  • پاداش: 10000 توکن رایگان
  • کارمزد تراکنش: 0.91 دلار BNB
  • رتبه در کوین مارکت کپ: 4567

 

 نقشه راه ترک (terk) در 6 فاز

 

شما قادر خواهید بود که در سایت terkehh.com نقشه راه این ارز دیجیتال را که برای توسعه این پروژه ارائه شده به صورت زیر ببینید.

 

فاز ۱_ تولد

  • راه اندازی نمایشگاه مربوط به ارز دیجیتال
  • ایجاد شبکه هایی در رسانه های اجتماعی
  • راه اندازی وب سایت های ارز دیجیتال

فاز 2

  • توسعه ارز دیجیتال به میم کوین
  • لیست شدن ترک در کوین گیکو
  • لیست شدن در کوین مارکت کپ
  • 5000  هولدر
  • ایجاد قرارداد حسابرسی
  • کمک و مشارکت در امور خیریه

فاز 3

  • TerkehhSwap
  • عضویت100000 نفر در تلگرام
  • شروع به بازاریابی ثاتیر گذار
  • لیست شدن در Coinsbit

فاز 4

  • 150000 هولدر
  • افزایش بازاریابی
  • افزایش الگوهای رفتاری
  • طراحی مجدد وب‌سایت
  • کیف پول ترک (Terk)
  • درخواست برای لیست شدن در  CoinBase

فاز 5

  • 300000 هولدر
  • منتشر کردن NFT در بازار
  • در زمانی که ارزش500 میلیون دلار بود، کمکی با ارزش ۲۵۰ هزار دلار به خیریه انجام داد
  • زمانی که ارزش بازار یک میلیارد دلار بود، کمکی به ارزش ۵۰۰ هزار دلار به پناهگاه های سگ کرد.

فاز 6

  • زمانی که بازار ارزشی حدود ۱۰ میلیارد دلار داشت برای ساخت پناهگاه حیوانات کمک کرد
  • در بازاری با ارزش ۵۰۰ میلیارد دلار، سبب ساخت جامعه حمایتگر شد.
  • با 1T ارزش بازار Terk بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان خواهد شد.

در ۲۲ آوریل همگان انتظار داشتند که طبق وعده های داده شده از طرف مسئولان ترک، انجام معاملات توسط سیستم آزاد شود و کاربران بتوانند  سرمایه های خود را از طریق پنکیک سواپ به فروش برسند اما این بار تیم توسعه دهنده این ارز دیجیتال، خلاف وعده های خود عمل کرده و معاملات باز نشده‌اند.

ایردراپ terk

نحوه ثبت نام در ایردراپ ترک

قبل از اینکه نحوه ثبت نام در ایردراپ را به شما آموزش بدهیم می‌خواهیم ابتدا شما را با آشنا کنیم و بگوییم در کل به چه معنی است؟

ایردراپ ارز دیجیتال استراتژی تبلیغاتی است که در آن شرکت های مختلف تلاش میکنند با جذب افراد معروف و معرفی ارز مورد نظر توسط آنها سعی میکنند ارز دیجیتال را به جامعه بشناسانند مقداری از این ارز دیجیتال را به رایگان یا در ازای یک سرویس تبلیغاتی به والت کاربران اضافه میکنند.

می توانیم از دلایل ایجاد ایردراپ به:

  • آگاه کردن کاربران از پروژه
  • پاداش دادن به کاربران واقعی پروژه
  • توزیع عادلانه و تمرکززدایی رمز ارزهای جدید
  • شناخت دقیق‌تر جامعه کاربردی

اما یکی از معایبی که ایردراپ ها دارند تنها در ۱۰ درصد رایگان، بدون ریسک و مستعد رشد هستند. حدود ۹۰ درصد پروژه‌های ایردرآپ کلاهبرداری(scam) است.

در برخی موارد ایردراپ ها به صورت لاتاری برگزار می شود بدین صورت که شما کار های خواسته شده را انجام دهید اما پولی دریافت نمی کنید. اگر هم پاداشی را دریافت کرده باشید ارزش دلاری چندانی ندارد.

درکل باید این پروژه را یک بازاریابی و تبلیغات در نظر بگیریم که مقدار رمز ارز را به عنوان پاداش به کاربران خود ارائه می دهد. ایردراپ ترک برای معرفی کردن پروژه به کاربران 10000 این را به عنوان ایردراپ بین مردم عرضه کرده است.

چگونگی ثبت نام در ایردراپ ترک

در مرحله ی اول ابتدا باید وارد ربات تلگرام  ترک شده بر روی استارت کلیک کنید تا مراحل ثبت نام را بتوانید انجام دهید.

در مرحله دوم شما باید به گروه ها و کانال هایی که از قبل مشخص شده عضو شوید. گروه برای شما تعیین می‌کند که در کدام یک از ربات ها عضو شده زیرا ممکن است که گروه های قبلی تکمیل ظرفیت شده باشد و پس از عضویت در گروه مشخص شده عبارت را که ربات برای شما تعیین می کند باید در گروه ارسال کنید. برای مثال عبارت مورد نظر ممکن است عبارت” how to join pre_sale” باشد.

سپس در دو کانالی که دوباره برای شما تعیین شده عضوی بر روی عبارت check کلیک کنید تا مرحله سوم برای شما آغاز شود.

مرحله سوم فالوکردن توییتر رسمی رمز ارز ترک است و باید دو توییتی که برای شما تعیین شده ریتوییت کنید. درصورت انجام درست این مرحله پیامی برای شما به نمایش در می آید. طبق این مرحله باید روی گزینه فالو تا بتوانید وارد نرم افزار توییتر شده و اکانت رسمی توییتر را فالو کنید. پس از ریتوییت این شده شما باید لینک توییت خود را برای ربات ارسال کنید.

مرحله چهارم وارد کردن آدرس والت خود برای دریافت پاداش ده هزار واحدی ترک است.

توصیه ما به شما این است که هیچگاه با کیف پول اصلیتان این کار را انجام ندهید. شما می توانید آدرس کیف پولی را بدهید که موجودی که هم یا صفر دارد.

مرحله پنجم مرحله برداشت موجودی از شما می توانید تنها با کلیک بر روی گزینهwithdrawel در عرض ۴۸ ساعت شاهد این باشید که رمز ارز ترک برای شما واریز شده است.

ایردراپ ترک

 

ایا ایردراپ ترک کلاه برداری است؟

با توجه به تحقیقات انجام شده ما میتوانیم ترک توکن را یک کلاهبرداری در نظر بگیریم زیرا نکاتی وجود دارد که در زیر ما به تشریح هر یک می پردازیم:

IDO نامناسب

ما همیشه برای یک ارز دیجیتال دو عبارت و رویداد ICOیا IDO را در نظر می گیریم منظور از این دو عبارت  مقدار مشخص شده‌ای از کل ارز دیجیتال است که به هر فردی که در این رویداد ها شرکت می کند اختصاص داده میشود.

حال ممکن است این سوال پیش بیاید که هدف اصلی این رویداد ها چیست؟

در واقع ما می توانیم هدف اصلی این رویداد ها ایجاد بستری مناسب برای سرمایه گذاران بیان کنیم تا آنها بتوانند مقداری کمی از توکن ها را با قیمتی کمتر از قیمت اصلی آن دریافت کرده و در عین حال بتوانند سرمایه ای را برای توسعه پروژه خود از طریق این رویداد جمع‌آوری نمایند.

ما معمولاً این رویداد را در پلتفرم لانچ پد و در زمانی دقیقا قبل از شروع معامله یک رمز ارز در بازار انجام می دهیم. اما چیزی که توکن ترک را به یک کلاهبرداری آشکار تبدیل می کند این است که ما می توانیم ببینیم که رویدادIDO هنوز به فعالیت خود ادامه می دهد. این فعالیت از زمانی است که این رمز ارز در گذشته در پنکیک سواپ معامله شده.

همچنین این توکن های به دست آمده در این رویداد از طریق ابزاری مانند IDO در یک تاریخ معین قفل می‌شوند یعنی دیگر کاربران اجازه معامله آن را ندارد.

تیم ناشناس

عموماً میم توکن ها دارای تیم ناشناسی هستند. این یک ویژگی است که در اکثر آنها وجود دارد اما شما می‌توانید این را به عنوان گزینه ای در نظر بگیرید که مصداق بارز کلاهبرداری باشد.

بدون نقدینگی قفل شده

یکی از دلایلی که ما این پروژه را کلاهبرداری اعلام کرده این است که آنها در یک زمان در وب سایت خود به طور رسمی اعلام کردند که تمام نقدینگی بلوکه شده اما زمانی که نوبت به تجزیه و تحلیل رسید متوجه شدند که چیزی جز دروغ نبوده و تمام نقدینگی قفل است و هر موقع که تیمی پشتیبانی بخواهد می تواند با صندوق خارج شود.

ایردراپ مشکوک

صرافی کوکوین ترک از پروژه ها و استراتژی هایی است که تمامی قصد آن فریب دادن کاربران وقتی نتیجه پولشویی از آنها است.

این ایردراپ تنها یک هدف دارد و آن افزایش تعداد افرادی است متقاعد می‌شوند و در این اراف شرکت می کنند. جالب است که بدانید این توکن عید را تا زمان مشخصی قابل و افراد نهاد دریافت بیشتر ترکیه قیمت پایین تر یا تخفیفی را به بازار ارائه و در هر وقت دیگر سرمایه‌گذاران برای شرکت وسوسه شود و همین سبب می‌شود که به فرصت افرادی که پول را می خورند روز به روز بیشتر شود.

سخن آخر

تمامی سعی ما در این مقاله این بود که بتوانیم راهکارها و نشانه هایی را به شما ارائه بدهیم که شما متوجه شوید که ایردراپ ترک چیزی یک جز یک کلاهبرداری نیست و چه کنیم که سرمایه خود را از دست ندهید تجربه یا واقعیت و با استناد به تمامی مدارک موجود این تیم بعد از مدتی باد حمام سرمایه به دست آمده است مردم پروژه را رها میکند یا از بین می رود.



source https://hamisarmaye.com/terk-airdrop/

Comments

Popular posts from this blog

دامیننس بیت کوین چیست و چه ارتباطی با سهم بازارش دارد؟

معرفی بهترین کارت گرافیک برای ماینینگ در 2022

نواتار (Novatar) ⚡هویتی جدید در دنیای NFT ها