9 مورد از بازی های کریپتویی که ارز دیجیتال می‌دهند!

به این postامتیاز دهید

برای ورود به دنیای ارز دیجیتال و فعالیت در آن شما نیازمند مقداری سرمایه هستید، امروزه بسیاری از افراد پول اولیه برای سرمایه‌گذاری را ندارند و هم‌زمان می‌خواهند در این زمینه فعالیت داشته باشند. یکی از بهترین راه‌ها برای شروع فعالیت در حوزه ارز دیجیتال، کسب درآمد از طریق بازی‌های کریپتویی (بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند) می‌باشد. بازی‌های کریپتویی کاملاً رایگان هستند و شما می‌توانید در کنار سرگرمی از این بازی‌ها ارز دیجیتال دریافت کنید.

در این مقاله از آکادمی پارسیان بورس ما به معرفی کامل بازی‌های کریپتویی و نحوه کسب درآمد از آن‌ها می‌پردازیم، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید، پس از مطالعه مقاله نیز درصورتی که در مشهد زندگی می‌کنید، پیشنهاد ویژه ما به شما شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد حامی سرمایه است، همچنین اگر مشهدی نیستید می‌توانید در دوره آموزش آنلاین ارز دیجیتال نیز شرکت نمایید!

بازی‌های کریپتویی یعنی چه؟

در ابتدا شاید برای خیلی از کاربران سؤال باشد که چگونه با بازی کردن می‌توان به کسب درآمد پرداخت؟ درواقع بازی‌های کریپتویی ماهیت کسب درآمد دارند. این بازی‌ها به‌صورت رایگان و پولی در اختیار کاربران قرار دارند. بازی‌های کریپتویی درواقع آن دسته از‌ بازی‌های موبایلی یا ویدئویی هستند که شما از طریق فعالیت در آن می‌توانید توکن غیر قابل تعویض NFT یا ارز دیجیتال پاداش بگیرید. بازی‌های کریپتویی مبتنی بر فناوری بلاک‌چین هستند و با بازی‌های معمولی که برای سرگرمی انجام می‌دهید تفاوتی ندارند.

تنها تفاوت بازی‌های کریپتویی با بازی‌های معمولی سیستم پاداش‌دهی آن‌ها می‌باشد. در یک بازی عادی هنگامی که شما یک مرحله را پشت سر می‌گذارید به عنوان پاداش به مرحله بعدی دست پیدا می‌کنید و امتیاز کسب می‌کنید اما در بازی‌های کریپتویی شما در قبال بردن ارز دیجیتال یا NFT  دریافت خواهید کرد.

فناوری بلاک‌چین یک تحول بزرگ در زمینه‌ بازی و سرگرمی به ارمغان آورده است و باعث شده کاربران زیادی در ازای بازی کردن به کسب درآمد بپردازند. در حال حاضر تورم بسیار بالایی در زمینه ارزهای فیات وجود دارد و با گزینه‌ای مانند بازی‌های کریپتویی کاربران ایرانی به راحتی می‌توانند ارز دیجیتال بدست بیاورند.

بسیاری از افراد به بازی های ارز دیجیتال به چشم یک سرگرمی نگاه نمی‌کنند و آن را راهی برای زندگی و کسب درآمد به حساب می‌آورند. دسترسی به بازی‌های کریپتویی بسیار آسان می‌باشد و برای هر سیستم عاملی قابل اجرا است.

بازی های رمزارز با نام Play to earn شناخته می‌شوند که به‌صورت آنلاین قابل دسترس هستند. در ازای انجام بازی های ارز دیجیتال شما می‌توانید NFT یا همان توکن‌های غیر قابل تعویض که مختص همان بازی هستند به دست آورید و به کمک آن در بازی خرید انجام دهید.

بازی های ارز دیجیتال شباهت زیادی به متاورس دارند که یک واقعیت مجازی را برای شما به وجود می‌آورد و  در اولین قدم شما کارکتر بازی که بازیکن شما است را می‌سازید.

اولین بازی کریپتویی به اسم Crypto Kitties در سال ۲۰۱۷ ساخته شد و اتریوم ارز اصلی این بازی و روش انجام آن محسوب می‌شد. بعد از مدتی بازی‌های دیگری در این حوزه معرفی شد و در سال ۲۰۲۱ این بازی‌ها توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کردند و به یکی از زیر شاخه‌های مهم برای کسب درآمد تبدیل شدند.

بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند

آیا بازی‌های کریپتویی ارز دیجیتال می‌دهند؟

بازی‌های کریپتویی براساس فناوری بلا‌ک‌چین و با استفاده از کریپتوگرافی cryptography ساخته شده‌اند. در این بازی‌ها شما آواتار خود که همان بازیکن بازی محسوب می‌شود را ارتقا می‌دهید و ارزش کریپتویی آن را با جمع کردن اشیای با ارزش در بازی افزایش خواهید داد.

با فعالیت در بازی های ارز دیجیتال شما می‌توانید با استفاده‌ از ارزهای تعریف شده در بازی با دیگر بازیکنان معامله کنید و روی نرخ ارز بازی نیز تأثیرگذار باشید. در تمام فرآیند بازی درصدی سود به سازنده بازی تعلق می‌گیرد و در کنار این درصد سود مشخص، بازیکنان با بازی هوشمندانه می‌توانند کسب درآمد کنند و به سود قابل توجهی دست پیدا کنند.

با سودی که از طریق بازی کسب کرده‌اید می‌توانید برای ارتقا کارکتر بازی خود اقدام کنید و اگر قصد چنین کاری را ندارید می‌توانید توکن به دست آمده را به کیف پول خود اضافه کنید و در نهایت آن را به ارز رایج کشور تبدیل کنید. اگر تا به الآن قصد سرمایه‌گذاری در حوزه ارز دیجیتال را داشته‌اید اما استخراج ارز برای شما روند سختی بوده‌ است با بازی‌های کریپتویی می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

با جمع‌آوری سرمایه از طریق بازی‌های کریپتویی برای وام‌دهی در بلاک‌چین اقدام کنید و از این سرمایه به عنوان وثیقه برای دریافت وام استفاده کنید. اگر به این کسب درآمد مشکوک هستید، بازی‌های کریپتویی رایگان یک روش کاملاً مناسب برای کسب اطمینان در این حوزه هستند. شما با بازی های ارز دیجیتال رایگان می‌توانید کم کم درآمد کسب کنید و برای افزایش سود خود با همین سرمایه اولیه وارد بازی‌های کریپتویی پولی شوید تا در نهایت درآمد بیشتری کسب کنید.

روش‌های کسب درآمد از بازی کریپتویی

از طریق بازی های ارز دیجیتال با دو روش می‌توانید کسب درآمد کنید روش اول پاداش‌های in game  یا همان درون بازی هستند و روش دوم معامله توکن‌های غیر قابل تعویض NFT می‌باشد.

پاداش مالی درون بازی

بازی‌های کریپتویی که از روش پاداش درون بازی استفاده می‌کنند باعث می‌شود که کاربران در حین فعالیت و مشارکت در مراحل بازی درآمد کسب کنند. درواقع یک کاربر هرچقدر وقت بیشتری برای بازی کردن صرف کند ارز دیجیتال بیشتری کسب می‌کنند. یکی از بازی‌هایی که از این روش برای پاداش‌ده‌ی استفاده می‌کند بازی لایت نایت  lightnite می‌باشد. این بازی حالت گروهی و مشارکتی دارد و کاربران با هم تیمی‌های خود حریفان را به قتل می‌رسانند و در ازای کشتن این حریفان بیت کوین دریافت می‌کنند. زمانی که بازی به پایان برسد شما می‌توانید بیت کوینی که دریافت کرده‌اید به کیف پول دیجیتال خود انتقال دهید.

برای دریافت پاداش از طریق بازی های ارز دیجیتال شما حتماً به یک کیف پول ارز دیجیتال نیاز دارید تا بتوانید این کیف پول را به بازی متصل کنید. کیف پول انتخابی شما باید با بلاک‌چینی که بازی بر روی آن اجرا شده است سازگار باشد.

معامله توکن‌های غیر قابل تعویض NFT

با خرید و فروش توکن‌های غیر قابل تعویض امکان به دست آمدن ارز دیجیتال در بازی برای کاربران فراهم می‌شود. این روش بیشتر در بازی‌های قدیمی وجود دارد و معمولاً گیمر‌ها با آن آشنایی کامل دارند. در این بازی‌های قدیمی کاربران برای ارتقای آواتار خود ابزاری مانند سلاح و قدرت خریداری می‌کنند و از طریق این توکن‌های غیر قابل تعویض درآمد کسب می‌کنند. کاربران اقلامی را که خریداری می‌کنند می‌توانند در فضای خارج بازی نیز معامله کنند.

دو بازی بسیار معروف که مبتنی بر این روش هستند بازی‌های دیسنترالند و اکسی اینفینیتی می‌باشد. این دو بازی برای تسهیل معاملات NFT یا همان توکن‌های غیرقابل تعویض خود از بلاک‌چین اتریوم استفاده می‌کنند. در بازی اکسی اینفینیتی موجوداتی به نام اکسی وجود دارند که یک نوع NFT محسوب می‌شوند و می‌توان آن‌ها را در بازارهای ثانویه خرید و فروش کرد. در بازی دیسنترالند قطعات زمین که تحت عنوان LAND شناخته می‌شوند توکن NFT  محسوب می‌شوند.

بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند

معرفی بازی هایی که ارز دیجیتال می‌دهند؟

بازی‌های کریپتویی یک روش کاملاً مناسب برای سرگرمی ‌و درعین حال کسب درآمد هستند درواقع اولین بازی کریپتویی در سال ۲۰۱۷ معرفی بازار شد اما امروزه تعداد بازی های ارز دیجیتال بسیار زیاد می‌باشد. در این قسمت ما بهترین بازی‌هایی که ارز دیجیتال می‌دهند به شما معرفی می‌کنیم.

اکسی اینفینیتی

بازی اکسی اینفینیتی

یک بازی بسیار محبوب برای درآمدزایی بازی اکسی اینفینیتی می‌باشد. اکسی اینفینیتی به عنوان اولین بازی بود که در بلاک‌چین اتریوم ایجاد شد و به ارزش ۱ میلیون دلاری دست پیدا کرد. این بازی در حال حاضر بالای ۱ میلیون کاربر فعال دارد و یکی از معروف‌ترین بازی‌های برپایه NFT می‌باشد. بازی اکسی اینفینیتی ساخت شرکت Sky Mavis است و یکی از بهترین بازی‌هایی است که از طریق آن می‌توان به کسب درآمد پرداخت. بازی اکسی اینفینیتی دسترسی بسیار راحتی دارد و برای سیستم عامل‌های ios، اندروید، ویندوز و مکینتاش قابل دسترس می‌باشد.

در بازی اکسی اینفینتی دو رمز ارز اصلی به نام اکسی AXS و لاو پوشن SLP وجود دارد که توکن‌های غیر قابل تعویض یا همان NFT  محسوب می‌شوند. کاربران با انجام مأموریت‌های متعدد و مبارزه با دیگر حریف‌ها می‌توانند به توکن اکسی دست پیدا کنند. برای دستیابی به توکن SLP کاربران باید سطوح مختلف ماجراجویی را طی کنند و در مسابقات آرنا پیروزی کسب کنند تا بتوانند این توکن را بدست بیاورند.

در بازی اکسی اینفینیتی شما به پرورش یکسری موجودات به نام Axie می‌پردازید و برای انجام این کار نیازمند دو توکن AXS و   SLP  هستید. هر اکسی یک توکن NFT محسوب می‌شود که ارزش منحصر به فرد خودش را دارد. قیمت اکسی‌ها معمولاً از ۸۰ دلار شروع می‌شود. برای اینکه بازی را آغاز کنید نیاز دارید سه عدد اکسی خریداری کنید تا به تولید فرزند بپردازید.

سندباکس

از سری بازی‌هایی که ارز دیجیتال می‌دهند می‌توان به سندباکس اشاره کرد. سندباکس مانند بازی دیسنترالند به فضای واقعیت مجازی و متاورس روی آورده است. این بازی شباهت زیادی به بازی ماینکرفت دارد، کاربران می‌توانند از طریق توکن کاربردی این بازی به نام سند SAND برای خرید و فروش آیتم‌ها در بازارچه سندباکس استفاده کنند. بازی سندباکس در سال ۲۰۱۲ ایجاد شد و تقریباً سه سال پیش سازندگان این بازی تصمیم گرفتند به کاربران اجازه بدهند که دارایی دیجیتال خود را در این بازی بسازند و سپس آن‌ها را با یکدیگر مبادله کنند. بازی سند باکس بر روی بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است و توکن‌های اختصاصی خودش را دارد.

یکی از ویژگی‌های خاص بازی سندباکس عرضه محدود واحد‌های زمین این بازی است که به‌مرور زمان بر اساس عرضه و تقاضا قیمت‌ آن‌ها رشد کرده است. بازیکنان سند باکس می‌توانند با روش خودشان از این بازی کسب درآمد کنند اما معمولاً بهترین راه برای کسب درآمد از طریق سندباکس معامله‌ زمین‌های آن به نام LAND می‌باشد. این بازی برای کاربران به راحتی در دسترس می‌باشد و نسخه ios, اندروید و ویندوز آن در بازار موجود است.

بازی دیسنترالند

دیسنترالند

بازی دیسنترالند یک بازی واقعیت مجازی محسوب می‌شود که به‌صورت سه بعدی روی بلاک‌چین اتریوم طراحی شده است. در این بازی کاربران می‌توانند به خرید و فروش زمین و کسب و کار بپردازند. دیسنترالند یک واقعیت مجازی است که کاربران می‌توانند در آن زمین مجازی خریداری کنند. بازی دیسنترالند از سال ۲۰۱۵ در حال توسعه می‌باشد  و در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد. در بازی دیسنترالند کاربران به ساخت زمین‌ به عنوان یک توکن غیر قابل تعویض می‌پردازند. رمز ارز محلی این بازی مانا MANA می‌باشد که شما برای خرید اقلام مختلف در بازی به این رمز ارز نیاز دارید. توکن‌های غیرقابل تعویض در این بازی مانند تیکه‌های زمین و دیگر محصولات به عنوان LAND شناخته می‌شوند.

دیسنترالند  یک بازی محسوب می‌شود که به سوی دنیای متاورس گام برداشته است و شما یک تجربه فراتر از بازی معمولی در آن کسب خواهید کرد. افرادی که دارای توکن بازی دیسنترالند هستند به نحوی صاحبان این بازی محسوب می‌شوند که می‌توانند در مسائل داخل بازی اظهارنظر کنند.

لایت نایت

یکی از دیگر بازی های ارز دیجیتال که بین کاربران محبوبیت زیادی دارد بازی لایت نایت می‌باشد. در این بازی آنلاین کاربران می‌توانند در رقابتی چند نفره شرکت کنند و به کسب درآمد بپردازند. روند بازی این‌گونه است که کاربران باید سعی کنند حریفان خود را از بین ببرند و با تصاحب آیتم‌های آن‌ها به عنوان جایزه، بیت کوین کسب کنند.

سبک بازی بسیار ساده می‌باشد و جزئیات زیادی ندارد. بازی لایت نایت دارای چندین حالت می‌باشد که هر کاربر می‌تواند یکی از این حالات را انتخاب کند برای مثال حالت تیمی یا حالت انفرادی.

استار اطلس

استار اطلس

از دیگر بازی‌هایی که ارز دیجیتال می‌دهند می‌توان به بازی استار اطلس اشاره کرد. استار اطلس یک بازی ویدئویی استراتژیک فضایی می‌باشد که بر روی بلاک‌چین Solana  ایجاد شده است. بازی استار اطلس یک بازی متاورس کریپتویی شناخته می‌شود که چند نفر در آینده ای دور در فضا با دشمنان خود می‌جنگند.

بازی استار اطلس بسیار گسترده می‌باشد و کاربران برای پیشی گرفتن از رقبای خود به جمع‌آوری منابع می‌پردازند و ماجراجویی خود را آغاز می‌کنند. بازیکنان می‌توانند شهرهای مختلف را در بازی بسازند. آن‌ها می‌توانند از آیتم‌های مجازی که در بازی جمع‌آوری می‌کنند درآمد کسب کنند. این بازی دارای فاز‌های متفاوت می‌باشد که هر بخش آن شامل یک ماجراجویی می‌شود. توکن این بازی به نام ATLAS می‌باشد که بازیکنان برای خرید آیتم‌های متفاوت درون بازی به این توکن نیاز دارند. یک توکن دیگر که در این بازی وجود دارد توکن POLIS می‌باشد که حالت مدیریتی دارد و افرادی که دارای این توکن هستند می‌توانند در مورد پیشنهادهای درون بازی رأی دهند و سیاست‌های بازی را بهبود بخشند.

فارمرز ورلد

اگر زیاد  علاقه‌مند به بازی‌های جنگی نیستید بازی فارمرز ورلد می‌تواند برای شما یک گزینه عالی محسوب شود. در این بازی شما به کشاورزی و کاشت محصولات مختلف می‌پردازید و برای توسعه کشاورزی خود می‌توانید ابزارهای مختلفی را انتخاب کنید. بعد از کاشت محصولات و گذشت زمان آن‌ها برداشت می‌کنید و به فروش می‌رسانید.

در عین حال اگر دوست ندارید شرایط انقدر آرام پیش برود می‌توانید به کشاورزهای دیگر حمله کنید و محصولات آن‌ها را غارت کنید. در ابتدای بازی شما باید ابزارهای کشاورزی را خریداری کنید و برای خرید آن‌ها به پول واقعی نیاز دارید. این ابزارها بسیار مهم هستند چرا که استراتژی بازی شما را تعیین می‌کنند، پس در خریداری آن‌ها دقت کنید.

همانطور که می‌توانید به کشاورزان دیگر حمله کنید باید مراقب زمین‌های خود باشید تا مورد حمله دیگر کشاورزان قرار نگیرد. اگر مراقب زمین خود نباشید ممکن است حیوان‌های وحشی به زمین‌های شما حمله کنند و به محصولات آسیب برسانند. توکن اختصاصی این بازی GOLD می‌باشد که از طریق فعالیت‌های مختلف در بازی به دست می‌آید.

 

گادز آنچیند

گادز آنچیند

بازی گادز آنچیند توسط تیم توسعه Immutable X ساخته شده است و روی بلاک‌چین اتریوم قرار دارد. این بازی کارتی و به‌صورت تحت وب می‌باشد و کاربران با استفاده از کارت‌های زمین، کارت‌های اصلی و کارت‌های جنسیس به مبارزه با دیگران می‌پردازند. کاربران کارت‌های اصلی را در حین بازی بدست می‌‌آورند. برای تسریع روند بازی شما می‌توانید مجموعه این کارت‌ها را از دیگر بازیکنان خریداری کنید.

در بازارچه immutable X رمز ارز ترا مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای خرید و فروش کارت‌های این بازی کاربران نیازمند یک والت اتریومی هستند. تراست والت و متامسک جز والت‌های اتریومی محسوب می‌شوند. در هنگام شروع بازی تعدادی از کارت‌ها در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

توکن محلی این بازی GODS می‌باشد و برای خرید کارت‌های داخل بازی و ساخت NFT شما نیازمند این توکن هستید. این توکن‌ها به کاربران امکان می‌دهند که در امور بازی حق رأی داشته باشند و بتوانند برای توسعه بازی تصمیمات درست را اجرا کنند.

 

بازی Along with the Gods

این بازی مانند سایر بازی های ارز دیجیتال دیگر مبتنی بر بلاک‌چین می‌باشد و از طریق بدست آوردن NFT  در بازی می‌توانید توکن PLA  را به عنوان پاداش دریافت کنید.

 

بازی Plants vs Undead

plants vs undead

اگر قبلاً بازی زامبی و گیاهان را دیده باشید متوجه شباهت این بازی به بازی Plant vs Undead  خواهید شد. این بازی مبتنی بر بلاک‌چین می‌باشد و NFT محور است. در این بازی گیاهان در برابر هیولاها جنگ می‌کنند و کاربر با استفاده از گیاهان متفاوت برای شکست هیولاها می‌جنگند.

توکن اصلی این بازی PUV می‌باشد و برای کسب این توکن اصلی باید در زمین خود زراعت کنید و توکن بومی بازی که لایت انرژی LE می‌باشد را به دست آورید. با انجام این بازی شما می‌توانید به‌صورت رایگان به کسب درآمد بپردازید.

کاربران می‌توانند توکن‌های لایت انرژی را به PUV تبدیل کنند و آن‌ها را در صرافی‌های متمرکز مبادله کنند. برای بدست آوردن لایت انرژی شما باید به آبیاری گیاهان زمین خود و نگهداری از آن‌ها بپردازید. گیاهان موجود در این بازی یک نوع توکن NFT محسوب می‌شود که می‌توانید آن‌ها را در بازارچه بازی خرید و فروش کنید. انواع معمولی گیاهان تقریباً به اندازه ۱۰ واحد PUV می‌باشد و گیاهان کمیاب تقریباً ۱۰۰ واحد PUV  محسوب می‌شوند. این بازی روی شبکه بایننس اسمارت چین اجرا می‌شود و با کیف پول متامسک می‌توانید از این بازی کسب درآمد کنید.

 

کلام نهایی

فناوری بلاک‌چین فقط مربوط به ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری از یک طریق نمی‌باشد بلکه شما با استفاده از این فناوری با روش‌های مختلف می‌توانید به کسب درآمد بپردازید. بازی‌های کریپتویی یکی از بهترین روش‌ها برای سرمایه‌گذاری هستند. در این مقاله از آکادمی پارسیان بورس ما به معرفی بازی های رمزارز یا همان بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند و نحوه کسب درآمد از آن‌ها پرداختیم.



source https://hamisarmaye.com/crypto-games/

Comments

Popular posts from this blog

دامیننس بیت کوین چیست و چه ارتباطی با سهم بازارش دارد؟

معرفی بهترین کارت گرافیک برای ماینینگ در 2022

نواتار (Novatar) ⚡هویتی جدید در دنیای NFT ها