کریپتوتب چیست؟مسائل مهمی که در مورد Crypto Tab نمی‌دانید!

به این postامتیاز دهید

دنیای ارزهای دیجیتال، دنیای بسیار جذاب و بزرگی است و همواره نام‌ها، اصطلاحات و برنامه‌های زیادی به گوش می‌رسد. قاعدتا شرکت در یک دوره خوب مثل آموزش ارز دیجیتال در مشهد حامی سرمایه، به شما کمک می‌کند تا در این دنیای بزرگ، گم نشده و مسائل اصلی و مهم را از صفر تا صد یاد بگیرید. امروز قرار است در مورد برنامه کریپتوتب صحبت کنیم که یکی از همین نام‌های موجود در بازار ارز دیجیتال است. در ادامه همراه ما باشید تا هرآنچه لازم است در مورد کریپتوتب بدانید را در ادامه برای شما توضیح دهیم.

کریپتوتب (CryptoTab) چیست؟

کریپتوتب به‌عنوان یک افزونه در مرورگرهای شما نصب می‌شود و هدف آن، استخراج بیت کوین است. استخراج و به دست آوردن بیت کوین از طریق کریپتوتب، زمانی به وقوع می‌پیوندد که افراد مختلف از مرورگر خود یعنی گوگل کروم (Google Chrome) استفاده کنند. می‌توان اینکه نکته را به‌عنوان مزیت و نقطه قوت افزونه کریپتوتب به شما آورد. این شیوه استخراج و کسب درآمد، نکته‌ای است که باعث می‌شود تا نظر اغلب افراد برای استفاده از کریپتوتب جلب شود. می‌توان ایده و نحوه کارکرد کریپتوتب را بسیار ساده، جذاب و جالب عنوان کرد و به نظر می‌رسد که بسیاری از افراد بتوانند به‌راحتی و با استفاده از کریپتوتب اقدام به کسب درآمد نمایند. اما اگر واقعاً استخراج بیت کوین و کسب درآمد از این روش، این‌قدر راحت است، چرا تمامی افراد اقدام به نصب کریپتوتب و کسب درآمد از آن نمی‌کنند؟

در حالت کلی، برای کسب درآمد از طریق استفاده از کریپتوتب، شما باید این افزونه را دانلود کنید و آن را به مرورگر خود اضافه نمایید. پس از دانلود و نصب این افزونه بر روی گوگل کروم خود، این افزونه با استفاده از الگوریتم خاص خود، اقدام به استخراج بیت کوین می‌کند و شما می‌‌توانید از درآمد بیت کوینی خود لذت ببرید. نکته جالب در مورد این روش درآمدی این است که می‌توانید با اتصال افراد بیشتر و بزرگ‌تر کردن دایره افراد خود، به درآمد بیشتری نیز دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید دوستان خود را به استفاده از کریپتوتب دعوت نمایید، هم آنها را با روش درآمدزایی از طریق استخراج بیت کوین آشنا کنید و هم درآمد خود را افزایش دهید.

مهم‌ترین انگیزه شما در راستای استفاده از افزونه کریپتوتب می‌تواند وعده تیم توسعه‌دهنده آن باشد! تیم توسعه‌دهنده کریپتوتب ادعا می‌کنند که اگر شما یک ماه در مرورگر خود فعالیت نمایید و به شکلی تلاش‌گرانه اقدام به گرفتن زیرمجموعه نمایید، می‌توانید صاحب یک واحد بیت کوین شوید! اما باید اشاره کنیم که این ادعا کمی غیرواقعی به نظر می‌رسد و اغلب کسانی که اقدام به نصب و فعالیت در کریپتوتب کرده‌اند، به چنین درآمدی نرسیده‌اند! البته باید بدانید که تیم توسعه‌دهنده نکته‌ای در مورد میزان فعالیت و تعداد نفرات زیرمجموعه برای کسب یک واحد بیت کوین اعلام نکرده‌اند وممکن است فردی بتواند به چنین درآمدی از طریق کریپتوتب دست پیدا کند!

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، سادگی و راحتی استفاده از کریپتوتب و کسب درآمد از آن مهم‌ترین موضوع در مورد این روش کسب درآمد است و تنها کافی است که این افزونه بر روی مرورگر شما نصب باشد و برنامه گوگل کروم شما نیز در حال فعالیت باشد، تا فرایند استخراج بیت کوین انجام شود و شما کسب درآمد مدنظر خود را انجام دهید. علاوه بر این سادگی، دانلود و نصب این افزونه بر روی مرورگر شما هزینه‌ای در بر نخواهد داشت و به شکلی کاملاً رایگان انجام خواهد شد! ضمناً فرایند دانلود، نصب و استفاده از این افزونه نیز بسیار ساده است و به تخصصی برای استفاده از آن نیاز نخواهید داشت. شاید وعده‌ها و میزان درآمدی که از سوی تیم توسعه‌دهنده این برنامه اعلام می‌شود، کمی دور از ذهن و فانتزی به نظر برسد اما باید بدانید که کسب درآمد از طریق این افزونه واقعی است! ضمناً فرایند و سیستم کاری این برنامه کاملاً ساده، واضح و مشخص است؛ به این شکل که این برنامه از مرورگر و سیستم کامپیوتر شما برای استخراج رمزارز استفاده می‌کند و در نهایت، درآمد حاصل از این استخراج را میان تمامی کاربران فعال این افزونه تقسیم می‌کند.

از دیگر نکات مثبت افزونه کریپتوتب این است که علاوه بر نسخه مخصوص دسکتاپ، کریپتوتب دارای نسخه مخصوص اندروید و iOS نیز است و علاوه بر استفاده از کامپیوتر، شما می‌توانید از طریق گوشی تلفن همراه خود نیز اقدام به درآمدزایی نمایید.

برنامه کریپتو تب

تاریخچه تیم ایجادکننده کریپتوتب

همواره یکی از بهترین راه‌های اعتبارسنجی برای واقعی بودن یک برنامه و روش درآمدزایی از بازار کریپتو، بررسی پیشینه و سابقه کاری توسعه‌دهندگان آن برنامه است. در مورد کریپتوتب نیز بهتر است کمی به تیم توسعه‌دهنده آن بپردازیم تا عیار این برنامه بیش از پیش برای ما عیان شود. یکی از نکات منفی در مورد کریپتوتب، همین مورد است! متأسفانه، اطلاعات مناسب و متعددی در مورد تیم توسعه‌دهنده این برنامه در دست نیست و اگر سری به وب‌سایت کریپتوتب بزنید و بخش (ارتباط با ما، Contact Us) این وب‌سایت را بررسی نمایید، تنها با یک ایمیل مواجه می‌شود و اطلاعات زیادی درباره تیم توسعه دهنده این برنامه در دسترس نیست. شاید نبود اطلاعاتی مانند اطلاعات هویتی و مشخصات توسعه‌دهندگان، شماره تلفن، آدرس و… در شما شک ایجاد کند اما تا به حال مشکلی در مورد کسب درآمد از این افزونه مطرح نشده است. البته که تیم پارسیان بورس در مورد اعتبار و صحت این برنامه مسئولیتی نخواهد داشت!

نحوه کارکرد کریپتوتب

در وب‌سایت کرپیتوتب اعلام شده که کریپتوتب به شکل یک استخر استخراج بیت کوین عمل می‌کند و با استفاده از توان محاسباتی مجموعه‌ای از رایانه‌ها، به استخراج و کسب بیت کوین می‌پردازد و پس از استخراج میزان رمزارز مدنظر، آن را میان کاربران فعال تقسیم می‌کند. امکان ساخت حساب کاربری برای افراد از طریق حساب‌های شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک یا به‌وسیله ایمیل وجود دارد و شما می‌توانید به‌راحتی حساب کاربری خود برای استفاده از افزونه کریپتوتب را ایجاد نمایید. ساخت حساب کاربری باعث می‌شود تا موجودی بیت کوین حساب شما همواره ایمن باقی بماند و شما بتوانید حتی پس از مدت‌ها، بیت کوین موجود در حساب خود را برداشت نمایید. یکی از هشدارها در مورد استفاده از کریپتوتب، این است که اگر شما حساب کاربری مخصوص به خود را نداشته باشید، ممکن است افزونه کریپتوتب شما حذف شود و تمامی بیت کوین‌های موجود شما در آن حساب نیز حذف شوند؛ بنابراین، پیشنهاد می‌شود در صورت تمایل به استفاده از کریپتوتب برای استخراج بیت کوین، حتماً حساب کاربری مخصوص به خود را ایجاد نمایید. حداقل میزان بیت کوینی که شما می‌توانید آن را برداشت نمایید، (0.0001) بیت کوین است البته باید بدانید که دسترسی به چنین حجم بیت کوینی اصلاً راحت نیست و باید زمان زیادی را برای فعالیت و کسب زیرمجموعه صرف کنید.

مرورگر کریپتو تب

منظور از تشکیل دادن مجموعه در کریپتوتب چیست؟

مفهوم تشکیل دادن مجموعه در کریپتوتب مشابه همان مفهوم زیرمجموعه گیری در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای است و فردی که مجموعه را تشکیل می‌دهد، به میزان معینی از درآمد زیرمجموعه‌ها را دریافت خواهد کرد. این کار باعث می‌شود تا افراد که صاحب زیرمجموعه‌های زیادی هستند، به سود قابل‌توجهی دست پیدا کنند. در افزونه کریپتوتب عضوگیری از طریق بخشی به نام Referrals صورت می‌پذیرد. از طریق این بخش، شما می‌توانید لینک دعوتی تولید نمایید که از طریق آن، آشنایان و دوستانتان بتوانند کریپتوتب را نصب کنند و به کسب بیت کوین بپردازند و از درآمد آنان بخشی نیز به حساب شما واریز گردد.

نحوه استفاده از کریپتوتب

همان‌‌طور که بارها در طول متن اشاره کردیم، استفاده از این برنامه و کسب درآمد از طریق آن بسیار ساده است، برای آغاز فعالیت خود تنها کافی است این افزونه را بر روی مرورگر خود نصب کنید. اما باید توجه داشته باشید که کریپتوتب برنامه‌ای رسمی و مورد تأیید گوگل کروم نیست و نمی‌توان به قطعیت در مورد صحت درآمدزایی این برنامه صحبت کرد زیرا ممکن است شما سرمایه خود و توان کامپیوتر خود را در اختیار این برنامه بگذارید و در پایان به درآمدی نیز دست پیدا نکنید! بهترین راهکار در مورد صحت‌سنجی این افزونه این است که از افرادی که سابقه استفاده از این برنامه را دارند، در مورد میزان درآمدزایی و مشکلات و مزایای استفاده از این برنامه سؤال بپرسید.

پس از اینکه در مورد صحت درآمدزایی اطلاعاتی به دست آورید و تصمیم به استفاده از این برنامه برای درآمدزایی از بیت کوین را گرفتید، می‌توانید حتی سرعت استخراج بیت کوین را افزایش دهید و درآمد بیشتری را به دست آورید. اگر تصمیم به چنین کاری بگیرید، توان پردازشی رایانه شما بیشتر به حالت نرمال درگیر استخراج می‌شود و درآمد شما نیز افزایش می‌یابد. اما اگر کامپیوتر شما توان محاسباتی زیادی ندارد و سیستمی معمولی به حساب می‌آید، پیشنهاد می‌شود تا از انجام چنین کاری صرف نظر نمایید. پرداخت درآمد کاربران این برنامه در روز دو بار انجام می‌شود تا جایی که ما می‌دانیم و اطلاعات کسب کرده‌ایم، این شرکت ثابت کرده که حق کاربران را پرداخت می‌کند و تا حدی می‌توانید به آن اطمینان کنید.

کریپتو تب بیت کوین

آیا کریپتوتب کلاهبرداری است؟

آیا پیش از این در مورد طرح پانزی مطلبی را خوانده‌‌اید؟ کریپتوتب ساختاری شبیه به طرح پانزی دارد. شما می‌توانید با فعالیت خود و دعوت دوستان، آشنایان و سایر افراد به کسب درآمد بپردازید. اگر قصد کسب درآمد جالب‌توجهی از این برنامه را دارید، باید تعداد افراد زیادی را به این برنامه دعوت کنید و از آنها بخواهید که این سلسله را ادامه دهند و آنها نیز هم افراد متعددی را به استفاده از کریپتوتب دعوت نمایند. اگر این چرخه تا چندین مرتبه ادامه پیدا کند، شما می‌‌توانید درآمد زیادی را کسب نمایید؛ بنابراین، باید افراد را قانع کنید تا افراد متعدد دیگری را به چرخه شما اضافه کنند.

شما با استفاده از کریپتوتب و فعالیت در این چرخه، عملاً چیزی را از دست نمی‌دهید زیرا سرمایه‌ای را صرف کسب درآمد از این روش نکرده‌اید و تنها هنگام وب‌گردی سرعت اینترنت شما کاهش می‌‌یابد اما در قبال این کاهش سرعت، می‌توانید درآمد خوبی را به دست آورید.

ماینینگ در کریپتوتب چگونه است؟

باتوجه‌به اینکه کسب بیت کوین از طریق استخراج و استفاده از cpu بسیار سخت است و سودآور نیست، برنامه‌هایی مانند کریپتوتب با استفاده از توان پردازشی و باتری افراد متعدد و مجموعه‌های مختلف اقدام به استخراج بیت کوین می‌کند. اما چالش مهم این سیستم این است که اگر افراد دیگر نتوانند زیرمجموعه‌های دیگری را به مجموعه اضافه کنند، آنگاه این سیستم نیز سودده نخواهد و از این رو، افراد دیگر درآمدی نخواهند داشت و این سیستم نیز با شکست مواجه خواهد شد.

با این تفاسیر، آیا ممکن است که کسب بیت کوین از این طریق برای کاربران نیز سودده نباشد؟ پاسخ به این سوال بله است، ممکن است پس از مدتی استفاده از این برنامه، قطعات و باتری کامپیوتر شما دچار مشکل شوند و شما باید هزینه‌های سنگینی را برای تعمیر یا تعویض آنها بپردازید و این هزینه قطعاً در برابر درآمد کسب‌شده بیشتر خواهد بود؛ بنابراین، ممکن است این سیستم برای شما سودآور نباشد. اما چنین فرصتی که شما بدون استفاده از سیستم قوی و پرهزینه بتوانید بیت کوین کسب کنید، فرصتی جذاب است و اگر فعالیت شما متناسب با قدرت سیستم شما باشد، مشکلی پیش نخواهد آمد. بنابراین، پیشنهاد می‌شود با شناخت وارد این سیستم شوید تا بتوانید به درآمد مدنظر خود دست پیدا کنید.

مرورگر cryptotab

ویژگی‌های کریپتوتب چیست؟

  • یکی از ویژگی‌های کریپتوتب این است که می‌توانید با استفاده از افزونه‌هایی مانند بلاک‌کردن تبلیغات، ابزارهایی در راستای امنیت، ابزارهای برای افزایش و بهبود عملکرد و…، شرایط استفاده از این برنامه را برای خود تسهیل کنید.
  • دانلود و استفاده از این برنامه کریپتوتب رایگان است و نیازی به صرف هزینه نیست.
  • شما می‌توانید در کریپتوتب اطلاعات مرورگرهای خود مانند موارد نشان‌دارشده، افزونه‌ها، تاریخچه و… را به حساب کاربری خود در کریپتوتب منتقل کنید.
  • در مورد فرایند کارکرد این افزونه، ادعا شده است که اگر یک تب در مرورگر شما باز باشد، فرایند استخراج به‌صورت خودکار انجام می‌شود. اما تیم توسعه‌دهنده در ادعایی دیگر اشاره کرده‌اند که اگر تب در مرورگر فعال باشد، فرایند استخراج با سرعت بیشتری انجام می‌شود.
  • همان‌طور که اشاره شد، در کریپتوتب امکاناتی برای دعوت از افراد و جذب زیرمجموعه فراهم شده که می‌تواند باعث افزایش درآمد شما شود.
  • امکان همگام‌سازی در چندین دستگاه فراهم شده است و برای این کار تنها لازم است که ورود به سیستم را انجام دهید.
  • سیستم کاری کریپتوتب به شکلی است که به‌راحتی می‌توانید درآمد حاصل از استخراج بیت کوین را به شکل مستقیم به یک کیف پول منتقل کنید. البته باید توجه داشته باشید که حداقل میزان بیت کوینی که می‌توانید برداشت کنید، 0.00001 واحد بیت کوین است.

چقدر می‌توان از کریپتوتب درآمد کسب کرد؟

در بخش‌های قبلی نیز اشاره کردیم که تیم توسعه‌دهنده کریپتوتب در مورد درآمد حاصل از استفاده از افزونه کریپتوتب، اطلاعات دقیقی را ارائه نکرده است اما این گروه مدعی شد که شما می‌توانید در همان روز اول به میزان حداقل برداشت دست پیدا کنید و آن را به کیف پول خود منتقل نمایید. اما نکته مهم در مورد درآمدزایی از طریق این برنامه این است که کریپتوتب هیچ تضمینی در مورد میزان درآمد شما ارائه نمی‌دهد. اما میزان درآمدی که از طریق کریپتوتب واقعی به نظر می‌رسد، زیر 100 دلار است. طبق اطلاعاتی که از طریق ماشین حساب درآمد کریپتوتب به دست آمده، به نظر می‌رسد که اگر شما ده هزار زیرمجموعه داشته باشید، می‌توانید پس از مدتی به درآمد 0.01 بیت کوین برسید! در کل می‌توان گفت که با دیدی واقع‌گرایانه کسب درآمد هنگفت از طریق کریپتوتب چندان آسان به نظر نمی‌رسد و باید تلاش زیادی را برای کسب درآمد مطلوب به کار ببندید. پس اگر علاقه‌مندید تا با استفاده از این افزونه به درآمد بالایی برسید، باید تعداد افراد زیادی را برای فعالیت در این برنامه قانع کنید.

tabb crypto

نقاط قوت و ضعف کریپتوتب

بدیهی است که کریپتوتب نیز مانند سایر روش‌های درآمدزایی از طریق بیت کوین دارای نقاط قوت و ضعف متعددی است که در این بخش به بررسی آنها می‌پردازیم.

نقاط قوت

  • شرایط نصب و استفاده رایگان از برنامه کریپتوتب
  • کریپتوتب می‌تواند بر روی تمامی کامپیوترها (سخت‌افزار قدرتمند یا ضعیف) اجرا شود.
  • نحوه نصب و استفاده از این برنامه بسیار راحت است.
  • کریپتوتب دارای رابط کاربری قابل تنظیم و کاربرپسند است و شما می‌توانید به‌سادگی نحوه کارکردن با آن را یاد بگیرید.
  • دارای مرورگر بسیار سریع
  • امکان دسترسی از طریق تلفن همراه نیز فراهم است.

نقاط ضعف

  • نصب این نرم‌افزار تنها بر روی گوگل کروم ممکن است.
  • در صورتی که نتوانید زیرمجموعه‌های متعددی را جمع کنید، به درآمد زیادی نخواهید رسید.
  • درآمد این برنامه در قبال خدماتی که ارائه می‌دهید، چندان جالب‌توجه نیست.

مرورگر کریپتو تب

جمع‌بندی

در این مطلب به بررسی مطالب مربوط به کریپتوتب پرداختیم و دریافتیم که این برنامه، می‌تواند راهکاری مناسب برای کسب درآمد از طریق بیت کوین باشد، البته اگر هزینه‌های برق و تجهیزاتی شما نسبت به درآمدی که کسب می‌کنید، کمتر باشد. این برنامه دارای مزایای بسیاری است که می‌تواند ما را برای استفاده از این برنامه قانع کند. در پایان پیشنهاد می‌شود پیش از نصب و استفاده از این برنامه، از فردی که سابقه استفاده از این برنامه را دارد، پرس و جو کنید و اطلاعاتی در مورد شرایط استفاده و کسب درآمد از آن به‌صورت واقع‌گرایانه را به دست آورید. در پایان امید است که این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.



source https://hamisarmaye.com/what-is-cryptotab/

Comments

Popular posts from this blog

دامیننس بیت کوین چیست و چه ارتباطی با سهم بازارش دارد؟

معرفی بهترین کارت گرافیک برای ماینینگ در 2022

نواتار (Novatar) ⚡هویتی جدید در دنیای NFT ها