بروکر errante چیست؟ بررسی و آموزش کامل بروکر ارانته

به این postامتیاز دهید

برای معامله در بازار فارکس به یک بروکر یا کارگزاری برای انجام معاملات خود نیاز دارید. یکی از بروکرهایی که به ایرانیان خدمات می‌دهد و می‌توانید از آن استفاده کنید بروکر errante است. این بروکر خدمات خوبی را به معامله‌گران ارائه می‌دهد. خدمت‌رسانی سریع، کارمزد کم و استفاده از پلتفرم متاتریدر 4 و 5 از ویژگی‌های بارز این بروکر به‌حساب می‌آید. ایرانیان برای دسترسی به این بروکر می‌توانند از زبان فارسی نیز استفاده کنند همچنین پشتیبانان آنلاین به زبان فارسی نیز آماده خدمت‌دهی هستند.

این بروکر خدمات حساب اسلامی را در اختیار کاربران مسلمان قرار می‌دهد. برای آشنایی بیشتر نحوه باز کردن حساب در این بروکر و ویژگی‌های دیگر آن مثل میزان اسپرد و میزان فی و چگونگی واریز و برداشت پول در این بروکر، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.  

بروکر errante چیست؟

بروکر errante، در سال 2018 معرفی شد که به کاربران اجازه معاملات فارکس و CFD در کالاها، شاخص‌ها، سهام و ارزهای دیجیتال را می‌دهد. این بروکر از پلتفرم‌های متاتریدر 4 و 5 استفاده می‌کند که این پلتفرم‌ها موردعلاقه معامله‌گران است. این بروکر در زمینه سرعت برداشت و واریز وجه در حساب‌ها تاکنون موفق عمل کرده است همچنین کارمزدهایی که این بروکر دریافت می‌کند به نسبت دیگر بروکرها بسیار رقابتی است.

بروکر errante به مبتدیان اجازه می‌دهد که حساب‌های معاملاتی دمو باز کنند که از طریق این حساب‌ها می‌توانند استراتژی‌های خود را تمرین کنند. همچنین سرمایه اروپایی‌ها در این بروکر تحت نظارت رگولاتورهای درجه 1 و قوی است. همچنین به غیر از این رگولاتورها این بروکر حساب‌های معاملاتی افراد را بیمه کرده‌ است.

آیا بروکر ارانته معتبر است؟

برای بررسی این موضوع که آیا بروکر ارانته معتبر است یا خیر باید به این موضوع توجه کنید که بروکری که قصد سرمایه‌گذاری روی آن را دارید توسط چه نهادی رگوله می‌شود. بروکرهایی که نهادهای بزرگ مالی پشت سر آن‌ها است و در کارشان شفافیت دارند؛ امنیت بیشتری نیز دارند. بروکر errante توسط دو نهاد مالی بزرگ رگوله می‌شود.

یکی از نهادهای مالی درجه یک که این بروکر را رگوله می‌کند کمیسیون CySEC (Cyprus Securities and Exchange Commission) در قبرس است که این رگولاتور یک رگولاتور عالی به‌حساب می‌آید. البته این رگولاتور مخصوص کاربران اروپایی است و کاربران ایرانی تحت‌نظر رگوله FSA سیشلز هستند که چندان معتبر نیست.

رگوله CySEC که برای مشتریان اروپایی در نظر گرفته شده است آنها را از منفی شدن حسابشان در امان نگه می‌دارد به این معنی است که آنها نمی‌توانند بیش از سپرده خود ضرر کنند. سرمایه مشتری تحت‌نظر این رگوله در حساب‌های مجزا نگهداری شود که در صورت ورشکستگی کارگزار محافظت می‌شوند.

رگوله CySEC علاوه بر این، غرامتی تا سقف 20000 یورو را در صورت ورشکستگی بروکر تضمین می‌کند. در مقابل، سرمایه‌گذاران خارج از مرز اروپا مثل ایرانیان که توسط FSA رگوله می‌شوند از این مزایا برخوردار نیستند. همچنین بروکر errante، بیمه خصوصی را از Lloyd’s of London خریداری کرده است و این بیمه از حساب‌های مشتریان تا سقف 1,000,000 یورو محافظت کند.

ارانته

بررسی وبسایت بروکر ارانته

شما در صفحه اول سایت این بروکر می‌توانید با انتخاب گزینه register ثبت‌نام خود را انجام دهید. پس از انتخاب این گزینه باید اطلاعاتی که از شما خواسته شده است را وارد کرده و مراحل ثبت‌نام را به‌راحتی انجام دهید. در صفحه اول سایت این بروکر می‌توانید لیستی مشاهده کنید که متشکل از بازارها و اقلامی است که می‌توانید با استفاده از بروکر errante معامله کنید. همچنین در وبسایت این بروکر ویژگی‌های انواع حساب‌ها را به شما شرح داده است که ما هم در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

زمانی که حساب کاربری باز می‌کنید از شما اطلاعات زیر را تقاضا می‌کنند.

  • نام
  • نام خانوادگی
  • رمز عبور
  • ایمیل
  • کشور
  • شماره تلفن
  • جنسیت

حساب های معاملاتی بروکر ارانته

همان‌طور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد فرایند باز کردن یک حساب کاربری کاملاً به‌صورت آنلاین صورت می‌گیرد و کاربرد می‌تواند در عرض چند دقیقه پس از پرکردن اطلاعات خواسته شده حساب کاربری خود را باز کند. بروکر errante چهار نوع حساب کاربری را بسته به نوع معامله‌گر به آن‌ها ارائه می‌دهد که این چهار نوع حساب عبارت‌اند از:

  • Standard
  • Premium
  • VIP
  • Tailor Made

شرح جزئیات هر یک از حساب‌ها در جدول زیر خلاصه شده است.

  Standard Premium VIP Tailor Made
مبلغ اولیه 50 1000 5000 1500
اسپرد 1.5 پیپ 1 پیپ 0.8 پیپ 0 پیپ
کمیسیون ندارد ندارد ندارد دارد
اهرم یا لوریج تا 1:500 تا 1:500 تا 1:500 اهرم‌های پایین‌تر در دسترس است
کمترین میزان لات 0.01 0.01 0.01 0.01
ارز پایه USD and EUR USD and EUR USD and EUR USD and EUR

یکی از دلایلی که معامله‌گران جذب بازارهای مالی مثل بازار فارکس می‌شوند ویژگی اهرم‌هایی است که در اختیار آنها قرار داده می‌شود. این اهرم‌ها تا درجات بالایی در دسترس هستند. اهرم درواقع به شما این امکان را می‌دهد وجوه قرض گرفته شده برای افزایش اندازه موقعیت‌های معاملاتی استفاده کنید.

حداکثر اهرم برای یک حساب استاندارد که در بروکر errante می‌توان استفاده کرد 1:500 است. این بدان معناست که با یک حساب 1000 دلاری می‌توانید تا 500000 دلار موقعیت در بازار را کنترل کنید. اهرم‌ها همانند یک شمشیر دو لبه هستند؛ یعنی همان‌طور که می‌تواند به شما کمک کنند به همان اندازه ممکن است حساب شما را خالی کنند زیر این اهرم‌ها ریسک زیادی دارند.

بروکر errante حساب‌های دمو را برای MetaTrader 4 و MetaTrader 5 ارائه می‌کند. این حساب‌ها برای مبتدیان خیلی مهم هستند. آن‌ها می‌توانند از طریق این حساب‌ها، استراتژی‌های خود را تمرین کنند و یاد بگیرند با پلتفرم کار کنند بدون اینکه پول واقعی را به خطر بیندازند.

شارژ حساب Errante بروکر (واریز و برداشت)

فرایند واریز یا برداشت می‌تواند مشکل‌ساز باشد. ممکن است بعداً متوجه این موضوع شوید که هزینه‌هایی که پیش‌بینی نمی‌کردید باید در زمان برداشت پول بپردازید. ما در این بخش قصد داریم درباره شارژ حساب Errante بروکر (واریز و برداشت) صحبت کنیم تا متوجه این موضوع شوید که چه چیزهایی باید از یک بروکر انتظار داشته باشید.

بروکر errante در زمینه واریز و برداشت پول خوب عمل کرده و طیف گسترده‌ای از روش‌ها از انتقال بانکی گرفته تا ارزهای دیجیتال را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین زمان پردازش و انتقال وجه نیز نسبت به سایر بروکرها سریع به‌حساب می‌آید. در جدول‌های زیر انواع روش‌های واریز و برداشت را همراه با سرعت آن آورده شده است.

واریز

در جدول زیر انواع روش‌های واریز پول در این بروکر را می‌توانید ببیند. همچنین کمترین میزان پول که از هر روش می‌توان در بروکر errante واریز کرد و یا زمان واریز و کارمزد آن نیز بیان شده است.

روش واریز کمترین وجه واریزی کارمزد زمان پردازش
انتقال بانکی 50 EUR or USD 0% دو تا پنج روز کاری
Visa Credit/Debit 50 EUR or USD 0% فوری
Mastercard Credit/Debit 50 EUR or USD 0% فوری
Neteller 50 EUR or USD 0% فوری
Sticpay 50 EUR or USD 0% فوری
Skrill 50 EUR or USD 0% فوری
Perfect Money 50 EUR or USD 0% فوری
Advcash 50 EUR or USD   فوری
Bitcoin 50 EUR or USD 0% حدود 4 ساعت
Ethereum 50 EUR or USD 0% حدود 2 ساعت
Ripple 50 EUR or USD 0% حدود 2 ساعت
Tether 50 EUR or USD 0% حدود 1 ساعت

توجه کنید که کارمزدهایی که توسط بانک از شما گرفته می‌شود توسط بروکر errante قابل‌کنترل نیست.

برداشت

در جدول زیر انواع روش‌های برداشت پول از این بروکر را می‌توانید ببیند. همچنین کمترین میزان پول از هر روش برداشت پول و زمان برداشت و کارمزد آن نیز بیان شده است.

روش برداشت کمترین میزان برداشت کارمزد زمان پردازش
Bank Transfer 100 0% دو تا پنج‌ روز کاری
Visa Credit/Debit 20 EUR or USD 0% یک روز کاری
Mastercard Credit/Debit 20 EUR or USD 0% یک روز کاری
Neteller 20 EUR or USD 1% یک روز کاری
Sticpay 20 EUR or USD 1% یک روز کاری
Skrill 20 EUR or USD 1% یک روز کاری
Perfect Money 20 EUR or USD 1% یک روز کاری
Advcash 20 EUR or USD 1% یک روز کاری
Bitcoin 20 EUR or USD 0% حدود 4 ساعت
Ethereum 20 EUR or USD 0% حدود 2 ساعت
Ripple 20 EUR or USD 0% حدود 2 ساعت
Tether 50 EUR or USD 0% حدود 1 ساعت

اسپردها

اسپردها را در بروکر errante در گروه‌های مختلف دارایی در یک حساب استاندارد با استفاده از پلتفرم متاتریدر 4 آزمایش شده است. این آزمون در ساعت 8 صبح به‌وقت گرینویچ و ساعت 4 بعد از ظهر به‌وقت گرینویچ در تاریخ 2 مارس 2022 انجام شده است. این تست‌ها در دو زمان مختلف انجام شده است تا دید بهتری به شما بدهد. در ساعت 8 صبح به‌وقت گرینویچ معاملات لندن در جریان است و در این زمان نقدینگی زیادی در بازار فارکس وجود دارد؛ بنابراین اسپردهای محدودتری نیز در جفت ارز وجود دارد.

اسپردها در این بروکر در دو زمان 4 و 8 صبح به‌وقت گرینویچ به شرح جدول زیر است.

  اسپرد در صبح اسپرد در شب
EUR/USD 1.5 1.5
GBP/JPY 2.2 2.1
Gold 3.1 2.8
WTI Oil 0.08 0.08
Apple n/a 0.06
Tesla n/a 1.16
Dow 30 2.9 2.6
Dax 30 3.1 3.1

پشتیبانی بروکر ارانته

پشتیبانی خوب در یک بروکر یکی از ویژگی‌های مهم یک بروکر خوب به‌حساب می‌آید. بروکر errante نیز پشتیبانی خوبی دارد و همچنین این پشتیبان به زبان‌های مختلفی از جمله زبان فارسی می‌تواند به کاربران خود کمک کند. بعد از تست کردن این بروکر ما به این نتیجه رسیدیم که پشتیبان از طریق ایمیل در کمتر از 24 ساعت پاسخ شما را می‌دهد. پشتیبان نیز از طریق تلگرام از ساعت 9 صبح تا 9 شب در اختیار شما خواهد بود.

نحوه ثبت نام در errante

در این بخش قصد داریم به‌صورت تخصصی راجع به نحوه ثبت نام در بروکر errante صحبت کنیم. فرایند ثبت نام در این بروکر خیلی ساده است. اگر دوست دارید وارد بخش فارسی این بروکر شوید روی این لینک کلیک کنید. پس از کلیک کردن بر روی لینک وارد صفحه زیر می‌شوید. در این صفحه روی بخش ثبت ‌نام کلیک کنید. اگر از سایت انگلیسی استفاده می‌کنید باید روی گزینه register کلیک کنید.

بروکر ارانته

پس از آن صفحه زیر برای شما باز خواهد شد. در این صفحه باید مشخصات خود را کامل کنید که این مشخصات شامل نام، نام خانوادگی، کشور محل سکونت، ایمیل، شماره تلفن و رمز عبور می‌شود. پس از واردکردن این موارد بر روی گزینه مقررات و قوانین بروکر errante را قبول دارم و این گزینه که ساکن آمریکا نیستم کلیک کنید. عکس موارد توضیح داده شده در ادامه آمده است.

بروکر errante

پس از این که موارد گفته شده را تکمیل کردید بر روی گزینه ادامه کلیک کنید. پس از آن باید صبر کنید تا کد تایید بر روی شماره تلفن یا ایمیل شما بیاید. پس از وارد کردن کد تایید مرحله اولیه ثبت نام شما تکمیل خواهد شد.

آیا بروکر ارانته معتبر است؟

سپس صفحه زیر برای شما باز خواهد شد و در این صفحه باید مشخصات خود را تکمیل کنید.

بروکر ارانته

احراز هویت در بروکر ارانته

در این بروکر احراز هویت در بروکر errante با آپلود مدارک شما انجام می‌شود و تا زمانی که مدارک خود را آپلود نکنید احراز هویت نخواهید شد. برای احراز هویت باید در ابتدا مدارک هویتی خودتان را آپلود کنید که این مدارک شامل تصویر گذرنامه، شناسنامه، کارت ملی و گواهینامه است. پس از آپلود این موارد شما مرحله اول احراز هویت را گذرانده‌اید.

پس از مدارک هویتی باید آدرس خودتان را تأیید کنید. کشوری که زندگی می‌کنید به‌علاوه آدرس و کد پستی را وارد کنید. پس از آن باید مدرکی که آدرس شما را تأیید می‌کند آپلود کنید. این مدرک می‌تواند شامل قبض آب و یا برق و… باشد که در آن آدرس و کد پستی شما درج شده است. پس از آپلود این مدارک مرحله دوم احراز هویت شما نیز به پایان می‌رسد.  

نتیجه‌گیری

در این مقاله با ویژگی‌های بروکر معروف بروکر errante آشنا شدید. سعی کردیم از جنبه‌های مختلف مثل اعتبار و رگوله بودن توسط نهاد مالی قوی، سرعت و کارمزد واریز و برداشت و اسپردهای این بروکر را بررسی کرده و نتایج آن را در اختیار شما قرار دهیم. همچنین در ادامه نحوه باز کردن حساب و احراز هویت را در این مقاله بیان کردیم. باید این نکته را در نظر داشته باشید هر بروکر ممکنه است بعداً ورشکست شود و یا کلاهبردار از آب در بیاید؛ بنابراین باید همیشه فعالیت‌های بروکر را زیر نظر داشت تا جلوی این اتفاق را گرفت.



source https://hamisarmaye.com/errante-broker/

Comments

Popular posts from this blog

دامیننس بیت کوین چیست و چه ارتباطی با سهم بازارش دارد؟

معرفی بهترین کارت گرافیک برای ماینینگ در 2022

نواتار (Novatar) ⚡هویتی جدید در دنیای NFT ها