معرفی کامل پلتفرم و ارز اوپن اوشن (Open Ocean)

به این postامتیاز دهید

با پلتفرم اوپن اوشن، برطرف‌کننده یکی از بزرگترین دغدغه‌های فعالان حوزه کریپتو آشنا شوید! اگر نگاهی به لیست صرافی‌ها ‌و قیمت آن‌ها بیاندازید متوجه تفاوت قیمت رمز ارزها در صرافی‌های مختلف می‌شوید. همیشه برای سرمایه‌گذاران سوال بوده است که کدام صرافی بهترین قیمت معامله را ‌پیشنهاد می‌دهد؟ این تفاوت قیمت در صرافی‌های متعدد باعث شده سرمایه‌گذاران دغدغه این را داشته باشند که چگونه می‌توانند ارز دیجیتال را به پایین‌ترین قیمت و کمترین کارمزد خریداری کنند. پلتفرم اوپن اشن و ارز اوپن اوشن برای دستیابی به این هدف طراحی شده‌ است و اولین پروتکل تجمیع کننده صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز شناخته می‌شود

Open Ocean با استفاده از یک الگوریتم خاص امکان اجرای معاملات با بهترین قیمت را برای کاربران خود فراهم می‌کند. پلتفرم اوپن اوشن دارای توکن اختصاصی می‌باشد که از آن به عنوان ارز اوپن اوشن یاد می‌شود. اما پلتفرم ا‌پن اشن چگونه کار می‌کند؟ در این مقاله از آکادمی حامی سرمایه ما به معرفی پلتفرم و ارز اوپن اوشن می‌پردازیم و آینده ارز اوپن اوشن را بررسی می‌کنیم.

ارز open ocean

پلتفرم Open Ocean چیست؟

اوپن اوشن به عنوان اولین پروژه با هدف تجمیع تراکنش‌ها در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و اولین نسخه آنلاین این پلتفرم در سال ۲۰۲۰ رونمایی شد. سرمایه‌گذاران با استفاده از این پلتفرم می‌توانند قیمت‌ انواع ارزهای دیجیتال را در صرافی‌های مختلف مقایسه کنند و متوجه شوند در حال حاضر کدام صرافی بهترین و پایین‌ترین قیمت ارز را پیشنهاد می‌دهد و دارای کمترین میزان لغزش می‌باشد. لغزش در ارز دیجیتال به معنای تفاوت بین قیمت مورد انتظار معامله و قیمت نهایی آن می‌باشد.

اوپن اوشن به عنوان یک پلتفرم تجمیع کننده شناخته می‌شود و تمامی صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز فعال در بازار توسط این پلتفرم بررسی می‌شوند. الگوریتم بهینه روتینگ هوشمند مکانیزم اصلی این پلتفرم می‌باشد و محبوبیت زیاد پلتفرم اوپن اوشن به این دلیل است که قابلیت دسترسی رایگان را برای همه سرمایه‌گذاران انفرادی فراهم کرده است. سرمایه‌گذاران حقوقی یا سازمانی برای استفاده از خدمات این پلتفرم باید کارمزد پرداخت کنند. ارز اوپن اوشن توکن اختصاصی این پلتفرم می‌باشد.

ارز اپن اشن

مزایای پلتفرم اوپن اوشن چیست؟

کاربران زیادی از پلتفرم اوپن اوشن استقبال می‌کنند زیرا قبل از راه اندازی اوپن اوشن بسیاری از صرافی‌ها صرفا از توکن‌هایی که روی بلاک‌چین خاصی بودند را پشتیبانی می‌کردند اما پلتفرم اوپن اوشن این مشکل را بر طرف کرده است و با استفاده از این پلتفرم شرایط برای معامله آزاد در یک مکان ثابت برای کاربران فراهم شده است.

پلتفرم اوپن اوشن با استفاده از مکانیزم‌های مقیاس پذیر شرایط را برای تجمیع نقدینگی تا حد زیادی فراهم کرده‌است و برای انجام این امر استخرهای نقدینگی متفاوتی از جمله ETH و ONT مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این استخرهای نقدینگی جفت ارزهای مختلفی ذخیره می‌شود.

با استفاده از اوپن اوشن کاربران می‌توانند کیف پول مدنظر خود در صرافی‌های مختلف انتخاب کنند. برای  انتخاب کیف پول در صرافی مدنظر هیچگونه نیازی به افتتاح حساب در آن صرافی نیست. مهم‌ترین مزیت پلتفرم اوپن اوشن این است که چند زنجیره می‌توانند باهم ترکیب شوند.

با استفاده از رابط کاربری اوپن اوشن تریدرهای سازمانی می‌توانند استراتژی‌های سرمایه‌گذاری منحصر به فرد خود را برنامه‌ریزی کنند. بر خلاف پلفترم اوپن اوشن دیگر صرافی‌های غیرمتمرکز معمولا امکانات زیادی به تریدرهای سازمانی ارائه نمی‌دهند و با مشکل نقدینگی در بازارهای خود مواجه هستند.

open oceaann

ارز اوپن اوشن چیست؟

ارز ا‌پن اشن یک توکن کاربردی می‌باشد که با نماد OOE در بازار معامله می‌شود. ارز اوپن اوشن توکن اختصاصی پلتفرم اپن شن محسوب می‌شود و یک توکن چند زنجیره‌ای مبتنی بر اتریوم ERC _20  می‌باشد. ارز اوپن اوشن حدود ۱۶ میلیون ارزش دارد و در رتبه ۸۵۷ بازار قرار دارد. عرضه اوپن اوشن به صورت محدود می‌باشد و حدود یک میلیارد عدد است که از این تعداد ۱۴۹۸۹۵۰۰۰ اوپن اوشن در بازار در حال گردش می‌باشد. ۱۹ درصد از کل عرضه این توکن در رویداد تولید توکن به کاربران واجد شرایط ایردراپ مرحله ۱ و ۲ اختصاص یافت و ۳۳ درصد از کل عرضه توکن اوپن اوشن به استخراج نقدینگی، پاداش‌های استخراج تجاری برای توزیع عادلانه و جبران هزینه‌های معاملاتی  اختصاص یافت.

همانطور که گفته شد ارز دیجیتال اوپن اوشن توکن بومی پلتفرم Open Ocean  می‌باشد. تیم اوپن اوشن به عنوان یک مرکز تجمیع غیرمتمرکز شناخته می‌شود و بلاک‌چین‌های زیادی را به اکوسیستم خود اضافه کرده است. در مرکز این پلتفرم توکن اوپن اوشن قرار دارد و این ارز دیجیتال به دارندگان خود این اجازه را می‌دهد که در مدیریت و تصمیم‌گیری درباره پلتفرم مشارکت داشته باشند.

دارندگان توکن اوپن اوشن با ارائه پیشنهادات و رأی دادن  در توسعه این پلتفرم نقش دارند. در طول رویدادهای تبلیغاتی خاص دارندگان توکن شاهد کاهش هزینه‌های معاملاتی خود هستند و برنامه استخراج نقدینگی برای دارندگان OOE فراهم می‌باشد. ارز اوپن اوشن در اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس،. آوالانچ، پالیگان، Ontology، HECOو OKExChain در دسترس می‌باشد.

ارز اوپن اوشن

آینده ارز دیجیتال اوپن اوشن

در واقع نوسانات باعث می‌شود ارزهای دیجیتال به سمت جلو هدایت شوند و باعث می‌شود این بازار و سرمایه‌گذاری در آن از هیجان زیادی برخوردار باشد. پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال بر اساس قیمت فعلی آن کار راحتی نیست و نیازمند تحلیل‌های اساسی می‌باشد. بر اساس این تحلیل‌ها اگر بازار سال ۲۰۲۲ در حالت صعودی قرار بگیرد ممکن است قیمت ارز اوپن اوشن از مرز ۰.۱۴ دلار عبور کند. میانگین قیمت ارز اوپن اوشن در سال ۲۰۲۲ تقریبا ۰.۱۳ دلار می‌باشد و با این حال بسیاری از سرمایه‌گذاران ارز اوپن اوشن را به صورت بلند مدت نگهداری می‌کنند.

اگر قصد دارید قیمت ارز اوپن اوشن را به صورت بلند مدت پیش‌بینی کنید باید نمودارهای این ارز را تحلیل کنید. پلتفرم ا‌پن اشن ایده‌های جذابی را به کاربران و سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد که اگر از این ایده‌ها استقبال شود میانگین قیمت ارز اوپن اوشن  به حدود ۰.۱۸ دلار خواهد رسید و حداکثر قیمت این ارز در سال ۲۰۲۳ تقریبا ۰.۲۱ دلار می‌باشد.

استقلال اقتصادی باعث شده این ارز منحصر به فرد به نظر برسد و پلتفرم اوپن اوشن با توسعه DAPP و استیبل کوین‌ها، گزینه‌های پرداخت رقابتی، محاسبات دقیق و ذخیره سازی را ارائه می‌دهد.

 با توجه به تلاش‌های توسعه‌دهنگان شبکه پیش‌بینی می‌شود ارز Open Ocean روند صعودی خواهد داشت و تا پایان سال ۲۰۲۵ این ارز به حداقل قیمت ۰.۳۰ دلار خواهد رسید. میانگین قیمت ارز Open Ocean  در سال ۲۰۲۴ حدود  ۰.۲۴  دلار پیش‌بینی می‌شود.

پروژه اوپن اوشن باعث ایجاد یک روش نوآورانه در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری و معامله‌گری شده است و باعث کاهش هزینه‌های بسیاری در امور سرمایه‌گذاری شده است. با وجود این دستاورد بزرگ، توسعه‌دهندگان این شبکه از عملکرد خود راضی نیستند و در پی اجرای برنامه‌های جدید هستند. از جمله برنامه‌های اجرایی می‌شود به ایجاد بازار مشتقات، سیستم وام‌دهی و سرویس بیمه برای پلتفرم اوپن اوشن اشاره کرد. در نهایت کلید موفقیت این پلتفرم به جمع آوری نقدینگی وابسته است و اگر برنامه‌های اجرایی به درستی اتفاق بیفتد و نقدینگی این پلتفرم افزایش پیدا کند شاهد پیشرفت چشمگیری در زمینه ارز اوپن اوشن خواهیم بود.

پلتفرم اوپن اوشن نقدینگی مورد نیاز خود را از کدام صرافی‌ها تجمیع می‌کند؟

اوپن اوشن از شبکه‌های مختلفی همچون اتریوم، بایننس اسمارت چین، آنتالوژی، ترون، سولانا، پالیگان، هکوچین، OKEX، آوالانچ و فانتوم پشتیبانی می‌کند. در این پلتفرم شما می‌توانید رمزارزهای متنوعی که توسط این شبکه‌ها پشتیبانی می‌شوند معامله کنید. تنها صرافی متمرکزی که در این پلتفرم در دسترس می‌باشد صرافی بایننس است. از جمله صرافی‌های غیرمتمرکز که در این پلتفرم پشتیبانی می‌شوند می‌توان به کرو Curve یونی سواپ UniSwap، کایبر Kyber، دود DODO و … اشاره کرد.

صرافی ارز دیجیتال اوپن اوشن

سرمایه‌گذاران اصلی پروژه ارز اوپن اوشن چه کسانی هستند؟

پلتفرم اوپن اوشن با برخورداری از ۱۶ کارمند متخصص در حوزه بلاک‌چین فعالیت می‌کند و تیم مرکزی این پلتفرم دارای سابقه کاری درخشانی مانند شرکت در پروژه‌های IBM هستند. صرافی بایننس بزرگترین سرمایه‌گذار و حامی این پلتفرم محسوب می‌شود. در جریان برنامه تجمیع سرمایه که در شرکت اوپن اوشن برگزار شد صندوق‌های سرمایه‌گذاری مانند Multicoin Kenetic، CMS Holdings،  Capital  و .. در این پروژه اقدام به سرمایه‌گذاری کردند.

ارز اوپن اوشن را از کجا بخریم؟ (معرفی صرافی اوپن اوشن)

برای خرید ارز اوپن اوشن شما می‌توانید از پلتفرم اوپن اوشن استفاده کنید و در کنار این پلتفرم ارز اوپن اوشن را می‌توانید از صرافی‌های خارجی مانند بایننس و کوینکس خریداری کنید. در داخل کشور ایران نیز صرافی‌هایی وجود دارند که این ارز را خرید و فروش می‌کنند.

بهترین کیف پول اوپن اوشن چیست؟

ارز اوپن اوشن مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم می‌باشد و به همین دلیل تمامی کیف پول‌هایی که از این بلاک‌چین پشتیبانی می‌کنند می‌توانند ارز اوپن اوشن را پشتیبانی کنند. کیف پول تراست والت گزینه خوبی برای نگهداری ارز اوپن اوشن می‌باشد.

کلام‌ نهایی

پلتفرم اوپن اوشن به منظور تجمیع تراکنش‌ها راه‌ اندازی شده است و یک پلتفرم همگانی می‌باشد که تمامی کاربران می‌توانند بهترین قیمت ارزهای دیجیتال را در این پلتفرم مشاهده کنند و اقدام به خرید آن کنند. ارز اوپن اوشن توکن اختصاصی این شبکه می‌باشد. در این مقاله از آکادمی حامی سرمایه ما به معرفی ارز اوپن اوشن و بررسی آینده آن پرداختیم.

 



source https://hamisarmaye.com/open-ocean/

Comments

Popular posts from this blog

دامیننس بیت کوین چیست و چه ارتباطی با سهم بازارش دارد؟

معرفی بهترین کارت گرافیک برای ماینینگ در 2022

نواتار (Novatar) ⚡هویتی جدید در دنیای NFT ها